Fitness Merkezleri Pazarlama Çalışmaları - 11.12.2018

FİTNESS PAZARLAMA

 

İşinizi İnşa Etmek için Fitness Pazarlama Kontrol Listesi

 

Popüler inanışın aksine, en iyi fitness pazarlama sistemleri sadece Facebook reklamları yayınlamakla veya “Günün Fırsatı” promosyonlarını yapmakla ilgili değildir.

Beni yanlış anlamayın… sadece blogumda yalnız bırakın ve Facebook'tan müşterilere ve günlük sitelerin anlaşmalarına ulaşmak için bir dizi pazarlama taktikleri ve stratejileri öğretin, ancak hedefiniz kurşun geçirmez bir fitness işi oluşturmaksa o zaman fitness işinizi pazarlarken çeşitlendirilmiş bir fitness pazarlama yaklaşımını kullanmalısınız.

Kontrol listesi birçok bölümden geliyor. Tüm bu parçalar, fitness sektörünüz için bir pazarlama planı oluşturmanıza yardımcı olacak şekilde tasarlanmıştır. Büyük kontrol listesindeki adımları izlerseniz, işletmeniz için kompakt bir fitness kulübü pazarlama planı oluşturabilirsiniz. İşe yarayacak çünkü zamanın ve enerjinin kayaya dayanıklı olduğundan emin olmak için yatırım yapacaksınız.

 

 

Fitness Merkezi Pazarlama Platformları

 

 

Yapmanızı önerdiğim en iyi şeylerden biri, işletmenizde yeni potansiyel müşterilere yönelik bir artış elde etmek istediğinizde dönüş yapabileceğiniz bir kontrol listesi oluşturmaktır.

Bildiğim en başarılı fitness uzmanları işlerini bu pazarlama platformlarından çıkardılar. Şimdi, işinizi kurmaktan bahsettiğimizden, ki bu da bana daha fazla ödeme yapan müşteri almak anlamına geliyor, size vereceğim kontrol listesi, her şeyden önce, potansiyel müşteri üretme ve araştırma.

İşte size uygun fitness pazarlama platformunu seçmeniz gereken iki şey var:

1. Sizin için fabrikada neyin sizin için kurulduğunu öğrenin, çünkü fitness pazarlamasıyla ilgilidir, çünkü genellikle her zaman fabrikada yüklü olan şeylere karşı daha iyi olursunuz.

Fabrikada neyi kastediyorum? Sizin için kurulan fabrika, doğal olarak iyi olduğunuz ve yapmaktan zevk aldığınız şeylerdir. Bu tür pazarlama aktiviteleri, nefret ettiğiniz bir aktiviteden çok daha başarılı olacak. Örneğin, İnsan Billboard'ları seviyorum. Bu tür ya da pazarlama harika çünkü hepsinin dahil olduğu bir ders veriyor ve bu reklam panoları insanları sınıfınıza yönlendiriyor. Bu otomatik. Her kişisel antrenör bu yöntemi kullanmalıdır çünkü zaten yaptığınız bir şeydir, antrenman!

2. Online ve çevrimdışı pazarlama taktikleri ile kontrol listenizi çeşitlendirin, böylece işinizde asla zayıf bir bağlantıya sahip olmayın.

Pazarlama kontrol listelerinizi çeşitlendirmenin sizin için ne kadar önemli olduğunu vurgulayamıyorum. Pazarlama roket bilimi değildir, ancak bazı düşünce ve öngörü gerektirir. Bazı müşteri grupları, bir e-posta pazarlama kampanyasına yanıt vermeyeceklerdir. Diğer müşteriler, normal posta yoluyla aldıkları bir fitness pazarlama kampanyası konusunda heyecanlı olmayacak. Müşteri demografinizi en üst düzeye çıkarmak istiyorsanız, ilk adım kontrol listenizi çeşitlendiriyor.

İşte, göz önünde bulundurmanız gereken bazı çevrimiçi ve çevrimdışı spor pazarlama sistemleri hakkında genel bir fikir.

 

Çevrimiçi Fitness Pazarlama Platformları

 

· Facebook reklamları

· Google ve Bing tıklama reklamları başına ödeme yapar

· Arama motoru optimizasyonu

· Çevrimiçi Banner reklamlar

·       E-posta Pazarlama

· YouTube Optimizasyonu

· Diğer İşletmelerin Listelerine E-postayla Pazarlama

 

Çevrimdışı Fitness Pazarlama Platformları

· Yerel pazarınızdaki Fitness Pazarlama için Kurşun Kutular

· Doğrudan Posta Kartları

· Doğrudan Posta Mektupları

· Yayın Basım Reklamları

· Araba Sarma

· Kapı Askıları

· 100 $ Plastik Hediye Kartları

·  Fitness İşlerinizi Piyasaya Çıkarmak için İnsan Billboardları

· Onaylanmış Postalar

· TV ve Radyo Spotları

· Tavsiye Üretim Yarışmaları

 

Yukarıdaki pazarlama yöntemlerinin listesi sadece kısmi bir işlemdir, ancak bunu alır ve eklerseniz, her bölümden hangisinin sizin için en çok "fabrikada yüklü" olduğuna karar verebilirsiniz. Ardından, her bölümden ilk üçünü (her ay çalıştırabileceğiniz altı pazarlama sistemi sunar) almak ve her ay altı spor pazarlama sisteminin dörtünü sistematik olarak çalıştırmak istersiniz.

Çoğu işletme sahibi için pazarlama bakın ve kurşun üretimi genellikle sonradan bir şey ve her zaman acele ve pantolonun koltuğunda yapılan bir şeydir. Ancak aylık bir pazarlama kontrol listesi oluşturuyorsanız ve sistemlerden her ay sistemlerden birini sistematik bir şekilde kuruyorsanız, fitness pazarlamanızı pantolonunuzun koltuğuna oturtmak zorunda kalmayacağınızı göreceksiniz.

 

 

Fitness Merkezi Pazarlama Planı Şablonları

 

İnsanlar bana anlık başarı sağlayacak bir şablon varsa her zaman bana soruyorlar. Kısa cevap hayır. Yukarıdaki liste gibi, bazı insanların iyi olduğu şeyler vardır ve diğer insanlar değildir.

Pazarlama ile fikirleriniz hakkında heyecanlanmak önemlidir. Kişisel eğitim işinizi bir YouTube kanalıyla pazarlıyorsanız ve kameralı olmaktan nefret ediyorsanız, müşterileri rekabete sürükleyeceksiniz.

Bir düşünün: En son ne zaman kameradan rahatsız olan birini izlediniz, sonra dışarı çıkıp ürünlerini aldınız mı?

Asla?

İşte bu, gelecekteki müşterilerinizin YouTube'da iki dakikalık bir videoyla karşılaştığınızı gördüğünüzde neler hissedecekleridir.

Aynı zamanda, pazarlama platformu kontrol listesini geçtiyseniz ve bir YouTube bileşeninin sizin için “fabrikada yüklü” bir şey olduğuna karar verdiyseniz, muhtemelen bununla başarılı olursunuz. Güvenleri olan ve yaptıklarını seven insanlar, doğal olarak daha ikna edici. Planınızı oluştururken, sizin için neyin işe yaradığını tasarlamanız gerekir. Fitness pazarlaması için bir çerez kesici çözüm olamaz. Çerez kesici çözümleri nadiren işe yarar.

Fitness işiniz için başarılı bir pazarlama planı oluşturmanın anahtarı, sizin için neyin işe yarayacağından emin olmaktır. Anahtarın oturduğu kilit, bölgeniz için neyin işe yaradığına emin olmaktır. Bu, birçok pazarlamacının strateji satarken açıklayamadığı bir şeydir. Bazı stratejiler sizin bölgenizde açıkça işe yaramayacaktır.

Stratejinin müşterilerle bağlantı kurmaması durumunda hangi planı uyguladığınız önemli değildir. Eğer kablo üretmiyorsa, değersizdir. Bir YouTube Kanalı yapmaya çalıştığınızda ve fabrikada kurulu bir pazarlama olarak YouTube optimizasyonunu gerçekleştirdiğinizde ve işe yaramadığında, bu pazarlama olmayabilir, pazar olabilir. Her alan farklıdır. Bölgenizde neyin işe yaradığını bulmak, sizin için fabrikada neyin yüklü olduğunu bulmak kadar önemlidir.

Pazarlama planlarınızı test etmek ve potansiyel müşterilerinizin ihtiyaçlarına uyum sağlamaya istekli olmak, fitness pazarlama ile en büyük başarı faktörlerinden biridir. Uyum ya da öl. Bölgenizdeki insanlarla bağlantı kuracak bir strateji bulmak istemiyorsanız, kişisel eğitim işiniz gelişmeyecektir.

Fitness Pazarlama planınızın ABC'si

Şimdi artık fitness pazarlamasının temel unsurlarını biliyorsunuz. Çevrimiçi ve çevrimdışı pazarlama taktikleri hakkında her şeyi okudunuz. Kontrol listesinden hangi ürünlerin sizin için fabrikada kurulmuş olduğunu ve bölgeniz için çalışacağını iyi bir fikriniz var. Peki şimdi ne yapıyorsun?

 

 

Fitness pazarlama planınızı oluşturun

 

Pazarlama uygunluğu asla bir zamandan sonra olmamalıdır. ABC'nin fitness pazarlamasını izlemelisiniz. Daima Yaratmak. Her zaman yarattığınız iki şey vardır:

1. Teklifler

2. Promosyonlar

ABC'nin pazarlama ile hedefi, bir şapka damlasıyla başlayabileceğiniz promosyon ve promosyonlara ihtiyaç duyan kişilerin kataloguna gitmek. İki bağlayıcıya ihtiyacın var. Bir bağlayıcı, yalnızca potansiyel müşteriler için kullanılır ve bir bağlayıcı tanıtım fikirleri içindir.

 

Bu bağlayıcılar her zaman dışarıdadır.

Niye ya? Tutarlı bir şekilde bir şey gördüğünüzde bunun hakkında düşüneceksin. Marka tanıma gibi çalışır. Bir yabancının elinde bir Starbucks kahve fincanı gördüğünde bir fincan kahve istersiniz. Etiketleri LEADS ve PROMOTIONS etiketleriyle gördüğünüzde, başarılı bir fitness işi oluşturmanın bu iki önemli unsurunu düşüneceksiniz.

Boş zamanınız olduğunda pazarlama stratejileriniz üzerinde çalışmanız gerekir. Plan bağlayıcılarınız dolduğunda, daha az ve daha az çalışabilirsiniz. Her zaman promosyonlar binder bir fikir almak o zaman yeni bir tane koymak gerekir. Aynı yol açar.

Sonunda bu, işinizi pazarlamaya otomatik olarak odaklanacağınız alışkanlık haline gelecektir. Kişisel antrenman işinizi otomatik olarak pazarlamaya başlayana kadar, bu iki strateji üzerinde çalışmak için mevcut bir hatırlatıcınız olması gerekir.

 

 

Dönen Fitness Talepleri

 

Artık yeni potansiyel müşteriler elde etmek için çok sayıda potansiyel müşteriniz var ve promosyonlar için iyi bir temel oluşturuyor. Bu, kontrol listenizden hoşlanmayacağınız bir unsurdur.

Döner potansiyel müşterileri, fitness işlerini pazarlayan çok fazla deneyimi olmayan kişiler için zor olabilir. Potansiyel müşterilere ne sıklıkla ulaşacağınızı ve ciddiye almadan önce “hayır” kelimesini ne sıklıkla duyabileceğinizi öğrenmek gerçekten önemlidir.

“Hayır” demiş olan ipuçlarını bir kereden fazla kullanmak gerçekten iyi bir fikir. Daha sık rastlayacağınız şey, “hayır” demek, “sunduğunuz şey tam olarak benim için doğru değil” anlamına geliyor. Bu, gelecekte onlar için doğru olmayacağı anlamına gelmez. Ya da şu anda farklı bir tanıtım onlar için çalışmayabilir.

Onunla yüzleşelim, kimseye hayır demeyi sevmiyor. Kimse aynı kişi tarafından birkaç kez söylenmekten hoşlanmaz. Ve gerçekten, kim birisinin onlara kaç kez söylediğini takip etmek ister?

Yapıyorsunuz, işte bu yüzden fitness merkezi pazarlama kontrol listesinde.

Liderlerinize “hayır” demiş olanlar ve hatta hizmetinizi bırakmış olanlar için farklı bölümler bulundurun. Birinin ne zaman “hayır” dediği ve “hayır” dedikleri zaman iki şeyi takip etmenize yardımcı olacak:

1. Hangi promosyonlar çalışmıyor olabilir

2. Gelecekte liderliği sunan hangi promosyonlar

“Hayır” listenizdeki herkesin, bir satın alma işlemi için şahsen yapılan bir teklife cevap vermeyen biri olduğunu fark ederseniz; o zaman belki bu promosyon çalışmıyor ve emekli olma zamanı. Daha önce hiç çalışmayan özel bir promosyonunuz varsa, sadece sizin için çalışmayabilir veya bölgenizde çalışmayabilir. Planınızı oluştururken iki önemli yön, sizin için neyin işe yaradığı ve bölgeniz için neyin işe yaradığıdır. Çalışmayan promosyonları tutarak zamanınızı harcamayın.

Tekrar tekrar aynı promosyona sahip yeni bir müşteri almaya çalışmayın. Çalışmayacak. Satın alma teklifinizi zaten teklif etmişseniz, potansiyel bir müşteriye ücretsiz bir tanıtım yapın, o zaman farklı bir promosyon sunmanın zamanı geldi.

Artık adım 4'ün pazarlama planı kontrol listenizde olduğunu biliyorsunuz. Başarılı pazarlamada en heyecan verici unsur olmayabilir, ama kesinlikle önemlidir. En iyi yanı, Microsoft Excel gibi programlarla bu bilgileri izlemenin gerçekten kolay olmasıdır.

 

Santral ve Standart Promosyonlar

 

Fitness pazarlama kontrol listesi, çalıştırmanız gereken iki tür tanıtım hakkında bir tartışma olmadan tamamlanmayacaktır.

Standart tanıtımlarınız, sabit bir temelde birkaç potansiyel müşteri oluşturan şeylerdir. Bunlar, ücretsiz bir eğitim oturumu veya tavsiye ikramiye oturumları için sosyal paylaşım sitenizde düzenlenen yarışmalar içerebilir. Bunlar, her seferinde nüfusun belirli bir yüzdesini alacak promosyonlardır.

Powerhouse promosyonları, çok sayıda potansiyel müşteri ve müşteri çeken promosyonlardır. Bir elektrik santrali tanıtımı, bir yıl boyunca ücretsiz eğitim kazanmak için bir yarışma olabilir. Yatırımlar daha büyüktür ve daha geniş bir kitleden daha fazla ilgi göreceklerdir.

Artık iki tür promosyondan haberdar olduğunuza göre bunları nasıl kullanacağınızı bilmelisiniz. Her zaman yerinde standart bir tanıtım yapmalısınız. Fitness sektöründeki müşteri yıpratma oranı, keşfettiğiniz gibi yüksektir. Kaybettiğiniz müşterileri sürekli olarak değiştirecek bir promosyona sahip olmak, başarılı bir kontrol listesi için şarttır.

Standart promosyonlarla ilgili sorun, sonunda yıpranacak ve yıpranma oranına ayak uydurmayacaklarıdır. Daha fazla insanın kişisel antrenmanlarını normalden daha fazla bırakmasına neden olan belirli mevsimler vardır. Artık hangi ayların işinizde diğerlerinden daha zor olduğunu biliyorsunuz. Fitness kontrol listenizde başka bir standart tanıtım için fitness kontrol listenizde standart bir promosyonu değiştirmek, müşterilerinizdeki durgunluğun önüne geçmek için iyi bir yoldur, ancak sonunda büyük silahları kırmanız gerekecektir.

Bu, santral promosyonlarınızı getirdiğiniz zamandır. Bu promosyonlar o kadar büyüktür ki, genellikle daha büyük bir reklam bütçesi ve daha büyük bir platform garanti ederler. Bunları kullanırken bir reklam saldırısı yayınlamayı düşünebilirsiniz.

Platform ne olursa olsun, bir enerji santrali promosyonu yapmaya hazırlandığınızda, yarattığı tepkiyi idare edebilmeniz gerektiğini unutmayın. İşletmeniz için bir dizi potansiyel üretilmekten daha kötü bir şey yoktur. İnsanların katılıma ilgi duydukları ve yanıtı başaramayacakları yerler. Bu potansiyel müşterileri hayal kırıklığına uğratır ve onları ortadan kaldırır. Bir liderin işinizde sahip olduğu ilk etkileşimin, onlarla sadık kalacağını unutmayın.

 

 

Durulayın ve tekrar

 

Evet, gezegendeki her şampuan şişesi size pazarlama bilgeliği veriyor. Durulayın ve tekrarlayın. Pazarlama planı kontrol listenizi oluştururken ilk beş adımı geçtikten sonra, deneyiminizi almalı ve kontrol listesini tekrar gözden geçirmelisiniz.

Kontrol listesini tekrar gözden geçirmeniz, başka bir yolla karşılaşılması zor olan değerli bilgiler sağlayacaktır. Bunu düşün; fitness platformunuz için pazarlama platformunuzu ilk kez seçerken, daha önce hiç yapmadıysanız. Sizin için “fabrikada yüklü” olanı tahmin ettiniz ve onunla birlikte gittiniz.

 

Artık tüm farklı fitness pazarlama seçenekleriyle ilgili deneyimleriniz var.

 

Hangileri gerçekten çalıştı?

Hangileri sizi heyecanlandırdı?

Hangisini nefret ettin?

Bu soruları yanıtlamak, fitness işletmenizin pazarlanması için kontrol listesini yenilemenize izin verecektir. Bu başarı oranınızı artıracaktır.

Bir YouTube optimizasyon kampanyasının (ya da seçtiğiniz herhangi bir kampanya) bulunduğunuz bölgede etkili olduğunu ya da etkili olmadığını ve bunu şablonunuza uyguladığınızı keşfetmek, pazarlama verimliliğinizi daha da artıracaktır. Unutmayın ki, sadece fabrikada yüklü ayarlarınızla çalışmanız değil, aynı zamanda bölgenizin ihtiyaçlarını karşılamanız da önemlidir. Her iki cephede ne işe yaradığı hakkında daha fazla bilgiye sahip olduğunuza göre, gelecekte neyin işe yarayacağına daha iyi karar verebilirsiniz.

ABC'nin fitness pazarlaması hala geçerli olmalıdır. Bir sebepten ötürü bağlayıcılar (işinizi pazarlamanızı hatırlatan hatırlatıcılarınız) çalışma alanınıza gömülmüşse, bunları tekrar kazmanın zamanı gelmiştir. İşletmeniz için sürekli olarak pazarlama malzemesi oluşturmanız gerekir. Zaten bir alışkanlık olmalı, ama eğer bir sebepten ötürü ilk defa sadık kalmazsa, bu sefer sadık kalsın.

Kondisyon potansiyelinizi değiştirmeye devam edin.

Kelime gerçekten hayır anlamına gelmeden önce kaç tane "hayır" aldığını öğrendin mi? Eğer işinize bir kapak koyduysanız, 4 no'lu ve ben harekete geçiyorum, ya da sayı ne olursa olsun.

Hayır demeyen bir lidere ne sıklıkla başvurmanız gerektiğini öğrendiniz mi? Ayda bir? İki defa? Bu sorulara cevap verdiğinizde, artık bunları politika ve fitness planınızın resmi bir parçası haline getirebilirsiniz.

Powerhouse promosyonlarınızı başarıyla çalıştırdınız mı?

Standart promosyonlarınız hakkında ne öğrendiniz?

Bu deneyimi al ve politika yap. Bu, özellikle pazarlama görevlerinin bir kısmına herhangi bir zamanda bir çalışanın gitmesine izin vermeyi planlıyorsanız, gerçekten önemlidir. Hatalarınızdan ve başarılarınızdan öğrenin. Haydi, çoğumuz hatalardan daha çok şey öğrenelim, sonra başarıya ulaşıyoruz. Tüm bu bilgileri takip etmenizin sebebi, onu rekabetinizden daha hızlı öğrenebilmenizdir.

Son olarak, tüm planınız politika olarak belirlendikten sonra planınızı en az yılda bir kez yenilemeniz gerekir. Piyasalar değişiyor. Beklentiler değişir. Pazarlama, bu değişiklikleri de yansıtmalıdır. Stale pazarlama işinizi durgunlaştıracak. Durulama ve tekrarlama, istenildiği kadar sık yapılmalıdır, ancak en az yılda bir kez.

Şimdi tamamen hazırsınız ve fitness işiniz için pazarlama stratejinizi nasıl oluşturacağınıza dair iyi bir fikre sahip olmalısınız. Kontrol listesini yazdırın ve başarılı bir müşteri akışı oluşturmaya çalışın.

 

Kaynak : http://ptpower.com/fitness-marketing/




İŞKUR


Spor Kariyerim Şenol Güneş; Türkiye İş Kurumu’nun 02.08.2017 tarih ve 663 numaralı izin belgesi ile faaliyet göstermektedir.
4904 sayılı kanun uyarınca iş arayanlardan ücret alınması yasaktır. Şikayetleriniz için aşağıdaki telefon numaralarına başvurabilirsiniz.
Türkiye İş Kurumu İstanbul İl Müdürlüğü: 0212 249 29 87 Türkiye iş Kurumu İstanbul Çalışma ve İş Kurumu Kadıköy Hizmet Merkezi : 0216 418 34 55-57